SURJU PÕHIKOOLI ÕPPENÕUKOGUDE  TÖÖKAVA /PLAAN 2010 / 2011. Õ.A

20.oktoober / I osa /  10.november / II osa / .
 I osa
 1. Kokkuvõte I õppeveerandist.
Huvijuht - kokkuvõte klassivälisest tööst, OMA RIIGI tegevusest
S. Reidla, R. Ollo - parandusõppe korraldusest ja tulemustest, rakendatud tugisüsteemide mõjususest. 
Ringijuhid  - kokkuvõte  ringide tööst. 
Aineõpetajad - kokkuvõte  õpilastele antud tugiõppest, koolisisestest 
 ja -välistest olümpiaadidest, õpitulemustest, rakendatud tugiprotsesside mõjususest
Klassijuhatajad - kokkuvõte klassi 1. õppeveeerandi tulemustest.
2.Mitterahuldava käitumishindega õpilased
3. Individuaalsed ÕK
4. Kooli kodukorra täitmisest
5. Personali koolitus
6. Jooksvad küsimused
II osa 
 1. Kooli  õppe-ja kasvatustöö analüüs ( I õppeveerand). 
Õppealajuhataja
 2. Ülevaade kooli  arengukava tegevuste  juurutamisest ja rakendamisest. 
Direktor
3. Aineõpetajate, klassijuhatajate, ringijuhtide, huvijuhtide 1.õ.v töö analüüs
4. Kokkuvõte rahuloluküsitlustest 1. õ.v - lapsevanemad, õpilased. Õpetajate poolt esitatud ettepanekud.
5. 2010- 2011 õppeaasta tegevuse eesmärkide täitmisest, üldtööplaani täitmisest. Kavandatavad parendustegevused 2. õppeveerandiks
6. Jooksvad küsimused
20.detsember / I osa /  18. jaanuar / II osa /
 I osa
 1. Kokkuvõte II õppeveerandist.
Huvijuht - kokkuvõte klassivälisest tööst, OMA RIIGI tegevusest
S. Reidla, R. Ollo - parandusõppe korraldusest ja tulemustest, rakendatud tugisüsteemide mõjususest. 
Ringijuhid  - kokkuvõte  ringide tööst. 
Aineõpetajad - kokkuvõte  õpilastele antud tugiõppest, koolisisestest 
 ja -välistest olümpiaadidest, õpitulemustest, rakendatud tugiprotsesside mõjususest
Klassijuhatajad - kokkuvõte klassi 2. õppeveeerandi tulemustest.
2.Mitterahuldava käitumishindega õpilased
3. Individuaalsed ÕK
4. Kooli kodukorra täitmisest
5. Kooli üldtööplaani täitmisest 1. poolaastal
6. Personali koolitus
7. Jooksvad küsimused
II osa 
 1. Kooli  õppe-ja kasvatustöö analüüs ( II õppeveerand). 
Õppealajuhataja
 2. Ülevaade kooli  arengukava tegevuste  juurutamisest ja rakendamisest. 
Direktor
3. Aineõpetajate, klassijuhatajate, ringijuhtide, huvijuhtide 2.õ.v töö analüüs
4. Kokkuvõte rahuloluküsitlustest 2. õ.v - lapsevanemad, õpilased. Õpetajate poolt esitatud ettepanekud.
5. 2010- 2011 õppeaasta tegevuse eesmärkide täitmisest, üldtööplaani täitmisest. Kavandatavad parendustegevused 3. õppeveerandiks
6. Valikeksamite  kinnitamine ( 8., 9. klass)
Õppealajuhataja
7. Jooksvad küsimused
15. märts / I osa / 5. aprill / II osa/
 I osa
 1. Kokkuvõte III õppeveerandist.
Huvijuht - kokkuvõte klassivälisest tööst, OMA RIIGI tegevusest
S. Reidla, R. Ollo - parandusõppe korraldusest ja tulemustest, rakendatud tugisüsteemide mõjususest. 
Ringijuhid  - kokkuvõte  ringide tööst. 
Aineõpetajad - kokkuvõte  õpilastele antud tugiõppest, koolisisestest 
 ja -välistest olümpiaadidest, õpitulemustest, rakendatud tugiprotsesside mõjususest
Klassijuhatajad - kokkuvõte klassi 3. õppeveeerandi tulemustest.
2.Mitterahuldava käitumishindega õpilased
3. Individuaalsed ÕK
4. Kooli kodukorra täitmisest
5. Personali koolitus
6. Jooksvad küsimused
II osa 
 1. Kooli  õppe-ja kasvatustöö analüüs ( III õppeveerand). 
Õppealajuhataja
 2. Ülevaade kooli  arengukava tegevuste  juurutamisest ja rakendamisest. 
Direktor
3. Aineõpetajate, klassijuhatajate, ringijuhtide, huvijuhtide 3 .õ.v töö analüüs
4. 2010- 2011. õppeaasta tegevuse eesmärkide täitmisest, üldtööplaani täitmisest. Kavandatavad parendustegevused 4. õppeveerandiks
5. Kokkuvõte rahuloluküsitlustest 3. õ.v - lapsevanemad, õpilased. Õpetajate poolt esitatud ettepanekud.
6. Jooksvad küsimused
31. mai  / I osa / 16. juuni / II osa/
 I osa
 1. Kokkuvõte IV õppeveerandist.
Huvijuht - kokkuvõte klassivälisest tööst, OMA RIIGI tegevusest
S. Reidla, R. Ollo - parandusõppe korraldusest ja tulemustest, rakendatud tugisüsteemide mõjususest. 
Ringijuhid  - kokkuvõte  ringide tööst. 
Aineõpetajad - kokkuvõte  õpilastele antud tugiõppest, koolisisestest 
 ja -välistest olümpiaadidest, õpitulemustest, rakendatud tugiprotsesside mõjususest
Klassijuhatajad - kokkuvõte klassi 4. õppeveeerandi tulemustest.
2. Lõpueksamitele  lubatud õpilaste nimekirja kinnitamine. Direktor
3.Õpilaste järgmisse klassi üleviimise, täiendavale õppetööle, klassikursuse kordama jätmise,
 õpilastele tunnustuse avaldamise otsustamine.
Õppealajuhataja
4. Jooksvad küsimused
II osa 
 1. Kooli  õppe-ja kasvatustöö analüüs ( IV õppeveerand, õppeaasta). Õppealajuhataja
 2. Ülevaade kooli  arengukava tegevuste  juurutamisest ja rakendamisest.
Direktor
3. Aineõpetajate, klassijuhatajate, ringijuhtide, huvijuhtide, logop. töö analüüs
4. 2010 - 2011. õppeaasta tegevuse eesmärkide täitmisest
5. Otsus täiendava õppetöö sooritamise ja õpilaste järgmisesse klassi üleviimise kohta
Õppealajuhataja
6. Otsus lõpueksamite sooritamise, põhikooli lõpetamise, lõputunnistuste väljaandmise ja 
kooli lõpetajate tunnustamise kohta
Õppealajuhataja
7. Vajadusel otsustada õpilaste koolinimekirjast väljaarvamine ja  koolist  väljaheitmine
8. Jooksvad küsimused
25. august /I osa/  30. august /II osa/
 I osa
  1. Otsus täiendava õppetöö sooritamine ja järgmisse klassi üleviimse kohta. 
Õppealajuhataja
  2. Otsus järeleksamite sooritamise ja põhikooli lõpetamise kohta.
  3. Ülevaatus kooli õppe-ja kasvatustööst 2010/2011 õppeaastal.
Õppealajuhataja
4. Kooli üldtööplaani täitmisest 2010 / 2011 õppeaastal (direktor, õppealajuhataja, majandusjuhataja)
  4. Hinnangu andmine kooli tegevusele 2010/2011 õa, püstitatud eesmärkide saavutatusele, hinnang kooliarenduse valdkondadele, 
 parendustegevuste määratlemine ja kavandamine 2011 / 2012 õppeaastaks.
(sisehindamise tulemuste esitamine, analüüs, kokkuvõtted)
II osa 
   1.Info nõupidamistest.
Direktor
   2.Parandusõpet,   lihtsustatud ja individuaalset  õppekava  vajavate õpilaste
 nimekirja kinnitamine.
Direktor
   3.Koduõpet vajavate õpilaste nimekirja kinnitamine ja koduõppe rakendamise korra kinnitamine.
Direktor
   4. Individuaalset õpekava vajavate õpilaste nimekirja  ja selle rakendamise korra kinnitamine.
Direktor
  5. Eesmärkide püstitamine õppeaastaks.  2011/ 2012 õ.a. kooli üldtööplaani arutelu ja heaks kiitmine
   6. Kooli õppekava ja arengukava muudatuste arutamine ja heaks kiitmine. 
Direktor
   7. Vajadusel kooli põhimääruse muudatuste arutamine ja heaks kiitmine.
Direktor
   8. Kooli kodukorra ja päevakava arutamine ning heaks kiitmine
Direktor
  9.Vajadusel delegeerida uued õpetajad kooli hoolekogu ja atesteerimiskomisjoni koosseisu.
Direktor
  10.Vajadusel muuta hindamise põhimõtteid ja korda ning klassitunnistuse vormi
Õppealajuhataja
  11.Vajadusel muuta uurimistööde hindelise arvestuse ja sooritamise nõudeid.
Õppealajuhataja
12. Jooksvad küsimused